in Leeuwarden

Tapas, lounge & grillspecialiteiten

1. Een bestelling gedaan bij dit restaurant. De lamskoteletten kostten 7,50, dit waren echter drie zeer kleine stukjes (ten grootte van drie 2-euromunten). De spareribs kostten ook bijna 7 euro, dit waren echter ook maar een paar stukjes. De groente van bijna 5 euro zag er verbrand uit (zie foto). Al met al was het eten ook niet echt lekker. Het was vrij smaakloos en een beetje saai. De pittige aardappeltjes waren bovendien niet eens pittig. Ook vonden wij de prijs veel te hoog, ondanks het feit dat het om tapas gaat.

1. Youssef
    Van restaurant

Geachte mijnheer J.D van der Schaaf.

De recensie welke is geplaatst door u heeft betrekking op een bestelling welke gisteren is gedaan op Thuisbezorgd.nl. Dit heeft niets te maken met het eten in ons restaurant.

Ter verduidelijking, voor 32,25 aan tapas besteld (+ 2,00 bezorgkosten). Totaal 6 tapas gerechten. En dit wilde u eten met 4 personen.

Normaliter vertellen wij onze klanten die in het restaurant eten dat het gemiddelde losse tapas per persoon ligt bij dineren op 4 per persoon. Dan kunt u wel nagaan dat 1,5 tapas per persoon niet de maag streelt. Dit is na telefonisch contact ook aan u verteld.

Een driegangenmenu tapas menu kost in ons restaurant 22,50 per persoon (minimaal 2 personen). Hier worden 10 tapas gerechten bij gereserveerd (gemiddeld dus zelfs 5 per persoon.

Mijn inziens is dat u met uw vrienden nog nooit en te nimmer ergens Tapas heeft besteld of gegeten, dan had u geweten dat Tapas kleine gerechten zijn. Dit staat ook uitvoerig op onze website: eltoro-leeuwarden.com

Ik verzoek u dan ook dringend om de recencie per direct te verwijderen.

U kunt ons bellen op: 058-2152029

Met vriendelijk groet