1. Positive

Met twee stellen (36-49 jaar oud, enige uitgaan-ervaring...) bij Vintage gegeten.
    prijs-kwaliteit: redelijk goed
    voorgerecht: best goed
    hoofdgerecht: heel goed
    nagerecht: niets aan
    bediening: zeer matig!

Nog nooit zo iets meegemaakt, Prosecco direct bediend gekregen, daarna 45 min wachten op de kaart, tussen de gangen door ook lang wachten, brood zonder boter, om drinken moesten we zelf vragen, nog niet 1x (!) gevraagd of alles naar wens is(?), het eten werd opgediend zonder enige toelichting wat er precies op je bord ligt, en bij het verlaten van de tafel geen van de 3 heren van de bediening begroet je. Jammer! 2 jaar eerder er ook geweest en was top (bij de bedienende vrouwen op de begane grond), maar na deze zeer onprofessionele bediening van de heren op de 1e verdieping weten we dat we er nooit meer terug zullen keren. Je krijgt niet het idee dat je in de watten wordt gelegd, en echt een avondje uit bent. Het is dat we zeer positieve mensen zijn dus we hebben er zelf iets van gemaakt!

4,9

Vorige recensies van Positive

• Kinga en Eric-Jan

Met z'n tweeën met opening van Glow geweest en dito 3-gangen menu genuttigd (slechts € 21,50 pp). Uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Echt een aanrader voor een ieder!