Op dit adres zit nu: Sher e Bangla

1. Gisteravond voor het eerst gegeten bij Lokaal77, maar zeker niet voor het laatst!

Zelf had ik de varkenshaas met gorgonzolasaus, deze was heerlijk mals en bijzonder lekker gekruid! Ook over de hoeveelheid was ik zeer tevreden. Een groot stuk vlees met daarbij een gepofte aardappel, salade en gebakken aardappels. Als voorgerecht hadden we al veel vers gebakken broodjes met verschillende smeersels gegeten, waardoor we vriendelijk bedankten toen de ober vroeg of we nog interesse hadden in een nagerecht. Toen we nog even aan het natafelen waren met een glas wijn kwam de kok alsnog met een klein toetje, omdat hij vond dat dit het gerecht van de avond pas helemaal compleet maakte. Zeer attent en smaakvol! Mede doordat we op een maandag uit eten gingen was het erg rustig in het restaurant, vandaar een iets lager cijfer voor de sfeer. Ik hoop, mede door het schrijven van deze recensie, dat dit argument in de toekomst achterwege gelaten kan worden!

Lokaal77, voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!