1. Wij hebben hier gegeten met z'n drieën met een groupon voor een prikkie en eerlijk gezegd waren daarom mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen maar het eten was geweldig. Vooraf hadden wij de carpaccio, caprese en gerookte zalm. Carpaccio en Caprese waren vers en goed op smaak en gerookte zalm met créme fraiche was echt heerlijk (ook zoo fijn dat er geen bruine randjes aan de zalm te bekennen waren :-)). Als hoofdgerecht hadden wij 2x de Black Angus biefstuk en de lamsrack. De biefstukken waren spot-on gebakken (medium en medium-rare). Enig puntje is dat ik het jammer vond dat de lamsrack niet aan één stuk gebakken was maar vóór de tijd gesneden, waardoor hij iets te ver gegaard was voor medium raw maar dat is een kwestie van smaak. Als afsluiting hadden wij de Tiramisu en de créme Brulée, beiden met ijs en slagroom en heerlijk. Het restaurant heeft een super ligging aan het water maar moet het, denk ik, vooral van de zomermaanden hebben en het was dan ook erg rustig. Service erg goed. Wij moesten even wachten op de zalm vanwege een communicatiefoutje maar dit werd ons eerlijk verteld en we kregen een kopje koffie van het huis. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe!