in Duiven

€€€
  1. Bang voor negatieve recensies en geen glutenvrij garantie!

Vooraf telefonisch uitdrukkelijk aangegeven of glutenvrij mogelijk is en dat kon. Bij binnenkomst werd door de gastvrouw echter aangegeven dat dit niet kon worden gegarandeerd. Dat zou ook vooraf zijn medegedeeld, wat niet het geval was. Ze gaf aan bang te zijn voor negatieve recensies bij diëten en dan had ze liever niet deze eters. Een gezellige binnenkomer. Ze had deze week nog gasten weggestuurd met bepaalde diëten en wij kregen de indruk dat de kok eigenlijk wel een beetje klaar was met diëten. Onvoorstelbaar dat dit bij een dergelijk restaurant zo wordt aangegeven en dan moet ons 5 gangendiner met wijnarrangement nog beginnen.
    Toch maar gebleven omdat wij erg benieuwd waren en erop vertrouwden dat het zorgvuldig zou worden bereid. Dat was ook zo, het eten was prima. Jammer was dat glutenvrij inhoudt dat zaken over het algemeen simpelweg worden weggelaten en dat dit bij ieder gerecht ook uitvoerig wordt aangegeven. De bediening was overigens erg prettig. Alle lof voor de jonge medewerkers. De sfeer is ook dik voor elkaar.
    Onze ervaring heb ik vervolgens gedeeld per mail, echter tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Gemiste kans. Kortom geen gastvrij restaurant voor mensen met eetwensen. Recensies zijn belangrijker. Bij deze dan....

5,9