Op dit adres zit nu: Konbu Jiro

1. Lisa & Sylvana

Wij hebben hier met 9 personen afgelopen week gegeten om een verjaardag te vieren. Ten eerste werd ons al verteld dat de 10de persoon niet mee kon eten aangezien we dan niet het onbeperkt arrangement mochten gebruiken, maar een speciaal menu moesten nemen. Dit wouden wij absoluut niet, dus zijn wij met 9 personen gekomen. Wij hadden om 19.00 uur gereserveerd. Konden toen direct aan tafel, maar hebben moeten wachten tot half 8 tot we pas de menu kaarten kregen. De keuzes hebben wij vrijwel meteen doorgegeven. Om 20.00 uur kwamen pas de eerste kleine gerechtjes bij ons aan tafel, maar hebben moeten wachten tot 20.30 tot de laatste persoon pas zijn eerste gerecht (soep) kreeg. De soep was koud, vlees was taai en koud en alles was te doorbakken waardoor het te droog door kwam. Tussen door vaak aangegeven dat het te lang duurde, maar hier werd weinig aan gedaan. De tweede ronde aan keuzes hebben wij weer 3 kwartier op moeten wachten. 1 persoon van ons gaf de bediening aan dat haar vlees te droog was. De bediening nam een hap van het voedsel van haar bord in ons bijzijn en was van mening dat het prima smaakte.

Wij hebben vaak genoeg aan gegeven dat we niet tevreden waren, hier werd niks aan gedaan om ons toch tevreden te stellen. Voor de slechte kwaliteit en service hebben wij de absolute hoofdprijs moeten betalen. In 1 woord bar en barslecht!! Dit was eens en nooit weer!

1,8