1. Het eerste wat opvalt bij dit restaurant is dat het erg groot is. Je moet vooraf betalen. Dat heb ik nog nooit gezien, maar goed. De eetzaal is erg rumoerig, waarschijnlijk door de grootte, en je zit erg dicht op elkaar.

Drinken kun je zelf pakken inclusief koffie, warme chocomelk, etc. Het eten is van goede kwaliteit en er is erg veel keuze, tot aan pizza toe. Je moet wel vroeg komen als je van vis houdt. Wij waren er om 7 uur en toen was de vis al bijna op. Er lagen alleen nog een paar haringstaarten. De vis werd ook niet bijgevuld. De rest wel.

De koks zijn bijzonder chagerijnig en hebben duidelijk geen plezier in hun werk. De rest van de bediening is ook niet vriendelijk. De kwaliteit van de verse ingredienten is goed. Bij het warme buffet is dat wat anders. Het eten is daar taai door de veel te warm afgestelde bain-marie. De eend, sate, kip, patat, alles smaakt echt of het er al uren ligt. Dat is jammer. Wel veel keuze in fruit, ijs etc.