1. Phoeee wat een afknapper toen wij daar een broodje gingen eten, mijn favoriete broodje gezond stond niet op de menukaart maar dat was geen probleem het was te maken. Nou dat heb ik geweten, nog nooit zo'n schraal broodje gezien. Geen tomaat en ei hoewel dat wel beloofd was. Wij geven altijd een fikse fooi wanneer wij afrekenen in een restaurant maar dit was de eerste keer dat ik geen fooi heb gegeven. Voor ons geen oase restaurant meer.

1. Goedemiddag Jan,
    Graag zou ik op uw verhaal willen reageren. Afgelopen vrijdag heb ik, met mijn collega die de bewuste dag aan het werk was, het voorval doorgenomen. Ze vertelde mij dat er een gast was die graag een broodje gezond wilde. Ondanks dat wij dit niet op de kaart hebben staan, heeft mijn collega het geregeld met de keuken zodat u toch uw gewenste broodje zou kunnen krijgen. Nu is het een ander dus toch niet goed gegaan en mistte de tomaat en het ei op uw broodje.
    Mijn collega is tussentijds bij u en uw vrouw aan tafel geweest om te vragen of alles naar wens was, niet wetende dat er iets ontbrak aan uw broodje. Op dat moment werd er gereageerd door uw vrouw dat alles naar wens was en u zei op dat moment niets. Er dus vanuit gaande dat alles dan daadwerkelijk ook naar wens is, is mijn collega weer verder gegaan met haar werkzaamheden.
    Bij het uithalen van de borden vroeg dezelfde collega enthousiast of het broodje was zoals u gehoopt had. Toen kreeg ze pas (achteraf) te horen dat dit dus niet het geval was. Mijn collega heeft toen aan u uitgelegd dat ze tussentijds aan tafel is geweest om te vragen of alles naar wens is, en als u op dat moment had aangegeven dat er iets niet klopte had er iets aan gedaan kunnen worden.

Graag zien we u natuurlijk graag terug, mocht er iets niet in orde zijn, geef dit dan graag tijdelijk aan zodat we bepaalde problemen tijdig kunnen oplossen.

Kirsten Jonet Kiers
    Stadscafe Oasis

2. Hallo, ik had niet meer gereageerd ware het niet dat u een onwaarheid in uw reactie
    op mijn recensie schrijft.
    Tussentijds is er niemand aan onze tafel geweest om te vragen of alles naar wens was.
    Het was erg druk dus begrijpelijk, ik had inderdaad naar het bedienend personeel kunnen lopen om aan te geven dat wij het bestelde niet hadden gekregen.
    Wat mij het meest stoorde was de onvriendelijke toon waarop de bediening mij te woord stond bij het afhalen.
    De bediening had ook vriendelijk kunnen zeggen het was niet naar wens hoe kunnen we het goed maken.
    Uw café restaurant zullen wij niet meer bezoeken wij scharen ons bij de ontevreden klanten en dat zijn er genoeg zien wij op social. media.

3. Goedemorgen Jan,

Het betreurt mij te horen dat het anders is gegaan dan mij verteld is.
    Ik ga dit intern oppakken en bespreken met de desbetreffende collega.

Ik stel het op prijs als u contact met mij wilt opnemen om het voorval persoonlijk door te spreken.

Ik ga er in ieder geval voor zorgen dat er een waardebon voor u klaar ligt in Oasis omdat ik het zeer spijtig vind hoe het allemaal is gelopen.

Kirsten Jonet Kiers
    Stadscafe Oasis
    0522-256746

4. Toevallig kwamen wij in uw eetgelegenheid terecht omdat de kinderen er al zaten.
    Gezellig gezeten met goede en vriendelijke bediening.
    Het bestelde was in orde en erg smakelijk.
    Het hierboven beschreven foutje is hierdoor ruimschoots goed gemaakt.
    Met vriendelijke groet

5. Goedemiddag Jan.

Wat fijn om te horen dat u het fijn heeft gehad bij ons.
    Ik waardeer het zeer dat u ons daarvan op de hoogte stelt.
    Ik hoop dat wij u vaker gaan terugzien.

Roelanda Klomp-Veldman