1. Bij binnenkomst hadden we het idee in een prima sfeer terecht te komen. Op de boven verdieping kregen we een leuk plekje toegewezen. Maar toch had ik wat twijfels, voor onze dochter lag er de mogelijkheid om onder een stang (plm 80 cm van de grond) door te komen en vervolgens 2 meter naar beneden te kunnen vallen. Voldoet dit aan veiligheidsvereisten??

Toch van plek veranderd, maar helaas wat last van tocht in de nek door een ventilatierooster.
    Toen kwam het voorgerecht, dat in de kaart omschreven stond als garnalen in cocktailsaus. Vervolgens kregen we een bord vol met garnalen, sla en ui er doorheen. Geen fan van sla en ui, stond ook niet op de kaart. En als klap op de vuurpijl zat er gewoon mayonaise bij.

Het hoofdgerecht heeft het niet goed gemaakt. De spaghetti was te gaar en de saus had de dikte van dunne tomatensoep.

Nee, al met al geen positieve ervaring. Ik moest tijdens het hoofdgerecht echt tegen mijn vrouw zeggen dat ik zelden zo slecht gegeten had.

Ik heb het beleefd gehouden richting het personeel, maar ze hebben gemerkt dat ik het eten niet lekker vond en er onverwachte dingen geserveerd werden. Nee, hier kom ik niet meer helaas....