1. Wij kwamen niet verder dan twintig minuten aan tafel zitten en toen zijn we maar vertrokken... Het was er beslist niet druk, maar de bediening had er duidelijk geen zin in; we werden vakkundig genegeerd, evenals andere mensen die vlak voor ons binnenkwamen. Wie weet een goed restaurant maar eerst eens wat aandacht aan de bediening besteden, me dunkt!

3,4

1. Heel bijzonder dat je eten/drinken een cijfer kunt geven als je al na 20 minuten bent vertrokken. Ongeduldige gasten die zich niet even bij het personeel melden, geven een restaurant ook niet de gelegenheid om een ontstaan probleem op te lossen. Misschien was er een hele goede verklaring waarom het even niet soepeltjes verliep. Om dan wel je ongenoegen via een recensie te uiten, vind ik persoonlijk niet erg netjes. Onze ervaringen bij Spices India zijn volstrekt tegenovergesteld. Wij komen er graag terug.

2. Welkom in de wereld van recensies op het internet. Heeft nadelen (weet ik zelf als geen ander, met een eigen restaurant!), maar werkt alleen als niet slechts de positieve ervaringen, maar ook de negatieve worden vermeld. Zoals nu dus!