1. Vandaag voor het eerst hier gegeten. Wok gedeelte is helemaal nieuw en modern, heel mooi. Toiletten en dergelijke super!

Bij ontvangst geen uitleg. Veel jong personeel die volgens ons niet weet waar ze mee bezig is. Eén meisje was vrij slordig, hield dienblad met 2 handen vast en drukte glazen in de handen, ze kon amper Nederlands en kende Lipton niet. Ook de koks konden amper Nederlands en kundig waren deze mensen niet.

Maar dat is nog niet zo erg. De Smaakpolitie zou deze avond geschrokken zijn van het eten! Namelijk: Bij de sushi en andere dingen proefde ik al dat er iets niet deugde. Weinig smaak of een andere smaak. Mijn vriendin gaf me pas gelijk toen ik een bordje met biefblokjes liet ruiken. Het was voor de helft al grijs en het rook zwaar bedorven. Zoals eten ruikt als het 2-3 dagen buiten de koeling staat. Daarna probeerden we de garnalen, en alsnog dacht ik dat het psychisch was... maar toen mijn vriendin eentje pelde bleek het opnieuw het geval: de garnaal was bedorven. De teppanyaki is helemaal aangekoekt en bij de wok goot de Chinees olie in de pan en het resterende goot hij terug de fles in. De wok maakte hij schoon met een vieze doek. De biefstukjes waren taai als rubber en smaakten naar zeepsop, alsof de grill net met allesreiniger o.i.d. was afgenomen.

Hierna dus het toetje gegeten: heerlijke aardbeien, ijs ook prima. Tiramisu was helaas wel erg muf.

We krijgen het idee dat Lotus Sakura eten recycled. Wij raden klanten die hier heen gaan aan te ruiken aan het vlees/vis vooraleer ze dit nuttigen. Het is onze eerste ervaring dat het zo enorm mis kan gaan en hopelijk de laatste.

Tenslotte, één klein glas ice tea en één tapje bier gehad: totaal E 6,10. Dat zijn geen normale prijzen voor dranken, niet bij een Chinees althans.

2,9

1. Smaak politie zal niets vinden. We werken met een hygienecode die volgens de regels van de warenwet is. Daarnaast huren wij nog een bureau in wat controles uitvoert. Vlees en vis bij de wok is nooit ouder dan een dag! De kleur van de producten veranderd snel door lucht en licht invloeden. Binnen een uur is de ossenhaas verkleurt. De kok is na uw recencie gewezen op het feit dat hij de bakplaat ook tussendoor vaker moet schoonmaken. Dit gebeurt nooit met allesreiniger maar met water.
    Waarom begint u over de prijs van de drankjes maar vermeld u niet de inhoud ervan? In de supermarkt is een twee literfles cola ook duurder dan een 1 literfles. De inhoud van uw bierglas was 0,35. De icetea koste €2,30. U hoeft de drankjes niet eens zelf op te halen. U maakte gebruik van een groupon actie en heeft met zijn tweeen, 2,5 uur lang gegeten voor €21,50 en voor de drankjes €6,10 afgerekend.