1. Gisteravond voor het eerst gegeten bij One en voor ons tevens de laatste keer.

De ontvangst was kil. Weinig tot geen uitleg aan tafel wat betreft de menukaart. Op ons eerste drankje hebben we minstens 10 minuten moeten wachten. Menu's alleen per tafel te bestellen, dit is zeer ongastvrij!! Bedienend personeel is erg jong, onervaren, slordig, op z'n "Van der Valk's". Onacceptabel voor een restaurant van dit niveau!!

Tafel wordt niet voldoende opgeruimd, brood wordt niet aangevuld, vingerhoedje olijfolie en half theelepeltje zeezout is toch echt te weinig voor 6 personen!! Veel lawaai vanuit de keuken.

Toppunt was wel dat er later op de avond, terwijl wij aan ons nagerecht begonnen en er nog 3 tafels bezet waren, begonnen werd met poetsen en schrobben van de keuken... Onze smaakpapillen werden geprikkeld door de lucht van schoonmaakmiddelen!!

Jammer, want de gerechten die geserveerd werden waren prima van smaak, mooie orginele presentatie!! Op het eten valt niks aan te merken, complimenten voor de kok!

Nee, One heeft voor ons totaal niet voldaan aan de verwachting die we ervan hadden. Prijs/kwaliteit onvoldoende, bediening/ verzorging onder de maat, gerechten prima maar weinig verrassend.