Restaurant verhuisd

Deze eetgelegenheid is verhuisd naar Goese Poort 2, 4463 XC, Goes

1. We dachten laten we eens lekker gaan wokken, met 4 personen, nou echt nooit meer hier. Als je binnen komt is het personeel me te vriendelijk, eerst maar een drankje voor het eten. Nou na 14 minuten eindelijk aangekomen, en het was nog niet druk, dan maar gaan eten van het heerlijke buffet. Nou ik kan je zeggen het zag er niet echt smakelijk uit, de helft van het buffet was er niet eens meer en hetgeen wat er wel was, daar was de helft koud van. Nog maar een drankje bestellen dan maar, helaas dit duurde nog langer dan de eerste keer. Toen we vroegen wanneer het buffet werd aangevuld met vers eten, antwoordde ze "misschien straks ik weet het niet". Nou dan maar even afwachten. Een half uur later kwam er wat beweging in, toen we eten wilde halen werd ons verteld even wachten, want er is een andere tafel eerst, jullie hebben al wat gehad. Wat blijkt, deze mensen aan die tafel waren vast goede vrienden van hun want bij aankomst was het overdreven vriendelijk zelf met kussen en al. Ze vroegen om drinken en je raadt het, binnen 2 minuten al gebracht. Toen deze tafel het eten hadden gepakt, konden wij weer, en ja je kunt het vast wel raden de helft was nu al weer leeg. Toen ik hier de eigenaar op aansprak, zei hij "ik zal gaan kijken in de keuken". Even later kwam hij terug, hij zei "ze komen het straks aanvullen". Nou ik kan je zeggen dat dit weer ongeveer 20 minuten duurde. We zijn toen maar gaan betalen en ja daar waren ze heel snel mee. En zelfs 4 drankjes teveel op de rekening. Toen ik daar wat van zei, zeiden ze gewoon van dat we die hebben gehad. Ik heb het geld betaald min die 4 drankjes en ben toen gelijk weg gegaan. Ik kom dus nooit meer.