1. Onbeperkt gegeten bij Gusto en het is altijd fijn om hier te zitten met de leuke Spaanse sfeer. Wel is de kwaliteit van het restaurant hard achteruit gegaan. Een groot aanbod aan bieren en wijn.

Het duurt ontzettend lang voordat gerechten verschijnen. Er zijn twee hapjes per ronde per persoon en die heb je in vijf minuten op. Het duurt vervolgens een half uur of drie kwartier voordat de volgende hapjes bezorgd worden. Het eten zakt hierdoor snel en je trek is daarom pas na 2 uur een beetje gestild.

Er was maar één serveerster, dat werkt niet!

De hapjes zijn erg simpel geworden. Voorheen waren er biefblokjes (voorheen in de lijst als inclusief, moet je nu voor bijbetalen), er waren gerechtjes met zalm deze zijn nu verdwenen van de lijst (alleen zalmwraps bestaan nog). Een beetje kok kan de hapjes ook in eigen keuken bereiden, dus de exclusiviteit is er voor ons nu af. Op internet worden regelmatig nieuwe hapjes gepresenteerd maar die gelden niet voor onbeperkt eten. Dat is jammer.

De vraag of je een nieuw drankje wilt werd niet gesteld. Bij pittig eten wil je graag voldoende drinken!

Leuk om te eten, maar voor ons geen speciaal restaurant.