1. smaak&servicetesters

Hele slechte ervaring. Zitten nu op dit moment nog steeds hier. Tomatensoep en wok waar ze het eten klaarmaken is goed. Echter... het lopend buffet waar de warme gerechten kant en klaar instaan zijn koud en lauw. Wanneer we er iemand op aanspreken komt de baas zelf eraan. Leggen het uit dat de gerechten van het lopend buffet voor het merendeel koud zijn. De baas zelf zegt dat wij lopen te liegen en dat dat niet kan. Later vraagt hij welke gerechten dan koud zijn, zodat hij enkele kan opwarmen, maar hij kan er niet voor zorgen dat het eten warm is.

Toen wij aangaven dat we als we gaan uiteten graag de gerechten warm hebben en de klant toch daarin een beetje tot zekere hoogte koning is, gaat hij een volledige discussie met me aan. Na 3x aangeven dat wij onze avond nog graag gezellig willen houden en het dan hierbij willen laten blijft hij doorgaan met discussies te voeren. Het is dat we nog ietswat honger hebben, maar dit is voor ons 1x maar nooit meer! Ondanks die vreselijke baas is het personeel is verder heel aardig.

Restaurant is tot 22uur open, echter om 21uur kun je alleen nog maar ijs pakken, de rest is al opgeruimd.

2,2