Op dit adres zit nu: Jantje's Broodjes

1. Du Nord is zeker een van mijn favoriete tentjes om eventjes lekker te eten tijdens het shoppen. De laatste keer dat ik er was hadden ze net een grote verbouwing achter de rug. Het is er boven nog gezelliger geworden en er is een onwijs mooie muur schildering geplaatst, je hebt net het gevoel dat je heel ergens anders zit te eten dan in Nederland. De bediening is altijd erg vriendelijk en gastvrij wat ik zelf erg prettig vind.

Je hebt onwijs veel keuze uit lekkere broodjes, ik heb het er altijd erg moeilijk mee wat ik nou zou kiezen. Alle broodjes worden bereidt met verse producten en de sinaasappelsap is ook elke keer weer lekker vers bereidt. De producten die ze er gebruiken is zeker van een goede kwaliteit.

In de zomer is het zo gezellig om buiten op het terras te zitten, lekker in het zonnetje en als het regent kun je lekker gezellig binnen zitten, kortom: de sfeer is er onwijs fijn.
    Zelfs op het eten en drinken heb ik zelf nooit lang hoeven te wachten kwam altijd netjes op tijd en snel.

Ik raad ieder aan wanneer je in Groningen bent om eventjes lekker een broodje te halen bij Du Nord dit is zeker de moeite waard!!

1. Hallo Lotte,

Wij streven naar tevreden gastbeleving en is de ontspannen omgeving waarin de gasten zitten net zo belangrijk. Doordat wij enkele producten zelf en vers maken is de smaakbeleving intenser en is de gezondheidsbeleving meerwaarde.

Sinds december kan je ook spelt- en glutenvrij brood bestellen. Zo eind februari hebben wij een nieuwe menukaart met meer vers gerechten en drankjes.