1. Vandaag rond het middaguur een Turkse pizza gehaald, echter nog nooit zo'n slechte Turkse pizza gehad.

De man achter de balie stond er met de grootste chagrijnige houding te helpen. Daarnaast werd de bodem naar boven wijzend van de Turkse pizza in de oven gekwakt op een stukje folie waarbij er 1 totaal verbrandde, waarna poging 2 plaats vond. Nadat deze ook deels geblakerd uit de oven kwam (zag dit pas toen ik hem at) werd deze met 4 sliertjes sla, een klein plukje wortel en een snufje kool belegd (laat ik dat stukje augurk en halve plakje tomaat achterwege).

De vulling van de Turkse pizza zat meer op het folie (de folie werd niet verwisseld) dan op de pizza waarna het eten uit het folie nogal lastig werd. Aangezien de salade nogal karig was, was ik van plan om voor die 3 euro die ze rekenen de alu folie er bij op te eten.

Service is een drama en het eten is voor wat je voor 3 euro krijgt een aanfluiting dat is niet oké weet je! Ik wacht in vervolg wel tot het 1 uur is op zondag om naar de concurrent te gaan. Daar hebben ze wel verstand van lekker eten en klantvriendelijkheid en kunnen ze een Turkse pizza wel fatsoenlijk beleggen goedkoper en ook nog meer vulling.