Op dit adres zit nu: Chill

1. T.G.M. van den Broeke

Met een vriendin voor de tweede keer bij dit restaurant gegeten.

Ik heb een driegangenmenu genomen bestaande uit mousse van kwartel, Black Angus USA housesteak en het nagerecht rijst. Het was goddelijk lekker en bijzonder. Met name de steak met garnituur en het nagerecht waren een belevenis. Mijn vriendin eet vegetarisch en heeft van de kaart de cannelloni gekozen, de samenstelling van het hoofdgerecht overgelaten aan de kok en heeft voortreffelijk gegeten.

Omdat de garnituren vegetarisch en bijzonder goed zijn, is het bepaald geen straf dat vlees of vis uit de hoofdgerechten werden vervangen door extra groenten te serveren die bij die gerechten behoorden. Ik heb genoten van het voortreffelijke vlees, maar het bijbehorende garnituur deed daar beslist niet voor onder.

Wellicht een tip voor dit restaurant om zich op dat gebied wat meer te profileren. Geef duidelijk aan wat gasten die vegetarisch willen eten kunnen verwachten.