Op dit adres zit nu: Kreeft Things

1. Het leek een goed idee om hier te eten voor mijn verjaardag. Na binnenkomst werden drankjes en starters snel geserveerd. We besloten te gaan voor een 4-gangen menu. De eerste gang kwam vrij snel en was lekker. Na een tijdje begonnen we ons af te vragen of het personeel ons was vergeten. Niemand kwam om bestellingen voor drankjes op te nemen en onze pasta was nergens te bekennen.

Na een lange tijd (bijna een uur) kwam een serveerster met onze hoofdgerechten. We vertelden haar dat onze pasta nog niet was geserveerd. Ze ging naar de chef-kok en vroeg ons of we zouden toegestaan ​​om de pasta en het hoofdgerecht te serveren op hetzelfde moment. Aangezien we toch wel trek hadden onderhand zijn we akkoord gegaan.

Halverwege ons hoofdgerecht kwam de chef-kok (eigenaar). Hij had de drukte in de zaak niet verwacht en had dus geen ingrediënten meer voor onze pasta. Een behoorlijke teleurstelling. De chef-kok belooft om het goed te maken met het (grand) dessert. Het hoofdgerecht was overigens niet bijzonder. Het vlees was taai, de vis was zout en het garnituur bestond uit wat aardappels en kale sla. Met het dessert kwam wederom een teleurstelling. Het was Italiaans gebak (leek prefab) en er lag een even aantal op 1 (!) bord terwijl onze groep bestond uit een oneven aantal mensen.

Dit was de druppel. We besloten te vertrekken. De serveerster zei dat ze een hoofdgerecht van de rekening zou halen om de schade een beetje te herstellen. Toen we naar buiten gingen vroeg een serveerster of we een andere keer wilde terugkomen zodat het restaurant het goed kon maken. Toen ik de rekening later bekeek bleek dat we nog alles betaald hadden: drankjes, koffie, voorgerechten en hoofdgerechten. Toen ik later het restaurant belde om uit te leggen dat mijn verjaardagsdiner was geruïneerd en hoe men dit goed wilde maken, vertelde de eigenaar dat ze wel een drankje cadeau konden doen de volgende keer. Een rondje drankjes om een volledig geruïneerd diner voor 7 personen.

Dat deed me besluiten zou ik nooit er weer eten. Fouten kunnen worden gemaakt en ik ben niet zo onredelijk om mensen niet de kans te om hun fout te herstellen, maar als er meerdere kansen worden gegeven en dit is het resultaat heb je niks in het restaurantwezen te zoeken.

1,7