1. Meerdere malen gegeten maar eigenaresse's wil is wet. Bestel je een vleesgerecht op aanraden van eigenaresse met de opmerking dat je het niet te scherp wilt en zij dan iets adviseert wat erg scherp blijkt waarop zij dan zegt dat zij het helemaal niet scherp vindt en dat ik niets gewent ben? Dan bestel je ook op aanraden van eigenaresse eens een andere wijn dan normaal en deze blijk ik niet lekker te vinden maar mijn vrouw wel zegt ze doodleuk dat ik zo waarschijnlijk toch overga op de Gin-Tonic. Ik had ook zin in een lekker wijntje maar de fles bleef staan en er werd niet naar een alternatief gekeken!! Dit vond zij ook maar onzin want die kosten konden ze allemaal niet dragen. Toen ik later ontdekte dat de bewuste wijn ook nog eens 33 % duurder was dan normaal heb ik daar iets van gezegd en toen kreeg ik de opmerking dat als ze het vooraf gemeld had ik waarschijnlijk gezegd zou hebben, denk je dat ik dit niet kan betalen of zo!!! Waar bemoeit ze zich mee? Ik bepaal wel of ik iets wil betalen of niet en niet de eigenaresse van Umami. Als je er vaker eet wordt het wel ééntonig weinig variatie in menukaart. Porties zijn klein en uiteindelijke rekening is vaak hoog! Dan natuurlijk nog de eigenaardigheden mocht er onverwacht een BNer of bekende voetballer of rijke tukker binnenkomen dan laat zowel de eigenaar als de eigenaresse alles uit de handen vallen en bestaan alleen die mensen nog !!

5,1