1. Ontzettend gave tent van binnen. Ik ken Humphrey's vooral met een landelijke stijl. Hier in Utrecht hebben ze gave gordijnen, kroonluchters met lampenkapjes, nisjes en tunnels: top! De kaart bied altijd veel verschillende invalshoeken, altijd goed. Ik had de anti pasti misto, leuk wat verschillende dingen op een bordje. Wel jammer dat de bediening niet wist wat erop zat. Uitleg kwam ook niet bij 't uitserveren. Varkenhaasmedaillons als hoofdgerecht, smaakvolle toevoegingen maakte het gerecht compleet. Varkenshaas mocht persoonlijk iets minder lang, hij was bijna droog. Dessert, kaasplankje. Heerlijk! Drie verschillende soorten kaas, appelstroop en vijgen/notenbrood schaafsels. Soorten kaas werd uitgelegd. Nagerechten van mijn vriendinnen waren ook erg goed. Grote porties! Bediening was jong en vlot maar hadden meer op drankverkoop kunnen letten. Het ging mij niet snel genoeg, maar misschien ligt dan aan mij ;-)
    Altijd prima concept, ga altijd met een gezellig en vol gevoel naar huis en ben nooit teveel geld kwijt. Zeker voor herhaling vatbaar.