1. Opvallend was de fantastische bediening. Wat een attente, vriendelijke mensen! Wij werden uitstekend geholpen en het was duidelijk te merken dat ieder personeelslid er echt voor ging en zich voor iedere tafel verantwoordelijk voelde. Echt klasse. We hebben ook bijzonder lekker gegeten. Er is een uitgebreidde kaart en als je een schotel graag een beetje naar persoonlijke smaak aangepast ziet is dat geen enkel probleem. De eerlijkheid gebiedt me ook een paar minpunten te vermelden.
    Zo zaten wij aan een onvoldoende verlichtte tafel. We hadden moeite de menukaart te lezen en de schotels zagen er in het slechte licht wat kleurloos uit. De meeste andere tafels leken overigens wel goed verlicht. Een groter probleem vonden we de slechte akoestiek. Een rustig gesprek met je tafelgenoot is niet mogelijk.Je moet af en toe bijna schreeuwen om je verstaanbaar te maken en omdat zo'n beetje alle aanwezigen dat doen zit je niet bepaald rustig te eten. We komen vast weer eens terug, maar gaan de weekenddrukte voortaan vermijden.