1. Ten eerste was de reservering niet correct opgenomen waardoor we alsnog beneden in de drukte moesten zitten terwijl we dat zo graag mogelijk wilden vermijden.
    Na een kwartier werd ons gevraagd of onze bestelling voor het drinken al was opgenomen. Helaas nog niet. De bestelling werd opgenomen en na iets meer dan 10 minuten kregen we gehaast ons drinken. Daarna moesten we nog even wachten tot de bestelling voor het eten werd opgenomen en na iets meer dan een uur sinds binnenkomst kregen wij ons lunchgerecht waarbij ik bij andere lunchrooms en restaurants toch al beter heb gehad. Er werden dingen vergeten en er werden eindjes gebruikt van vlees wat in dit geval niet te eten was.
    Het is onder het personeel een gigantische chaos en dit valt zeker op. Daarnaast lijkt het door het gebruik van smartphones om de bestellingen te noteren alsof ze even via een app gezellig aan het chatten zijn. Het kort op elkaar zitten met wild vreemden (afstand zo'n 30cm) voelt niet fijn en doordat je met je oren naast de koffiemachine zit wordt het gezellig kletsen, wat al door de slechte akoestiek niet uitnodigend is, meer een verdeld festival-gesprek.