1. Heerlijk gegeten, wel echt een eetcafé, niet een restaurant. Eten is goed, al heb ik niet een versbeleving. Wij hadden rijsttafel de luxe. Personeel vriendelijk; prijs bijzonder duur voor een eetcafé. Voor één rijsttafel van €27,50 kan je bij veel andere eetcafés ook erg goed eten maar dan kan je met misschien wel drie personen terecht i.p.v. één. Ook all in wok restaurants zijn goedkoper.

1. Joeri,

Wij zijn inderdaad een eetcafe en geen restaurant, dat willen we ook niet zijn.
    27,50 p.p. Voor ruim 31 gerechtjes incl 12 vleessoorten vinden we een nette prijs incl soep vooraf!!
    Inderdaad wokrestaurants zijn goedkoper, gezellig tussen ruim 300 andere gasten veel voor weinig eten is in onze ogen een iets andere beleving.
    Jammer van deze recensie had het ons even op de avond zelf gemeld, dan kunnen we nog wat doen.
    Ipv anoniem zo op het internet dit te plaatsen, mvg Crew Javaans eetcafe