1. J. van Lit

Onlangs voor het team een lunch bij de Winkel van Sinkel georganiseerd. Vanwege de drukte dienden we onze lunchsuggestie 2 werkdagen van te voren op te geven. Op maandag heb ik deze voor het team ingediend en deze is geaccepteerd door een medewerker.
    Dinsdag werd ik door een medewerker gebeld die maandag vrij was, dat het vanwege drukte de bedoeling is dat we voor het hele team 1 suggestie moesten opgeven! Zo kwam het verzoek niet over. Uiteindelijk na lang wikken en wegen hebben ze de suggesties geaccepteerd. Wat is tenslotte de meerwaarde van het van te voren opgeven van de suggestie.
    Bij aankomst bleken we de enige grote groep te zijn. 2/3 van de plekken waren leeg en bleven leeg. Vervolgens hebben we heerlijk gegeten. Op het eten valt niets aan te merken behalve dat het goed was. Heerlijk vers geperst sinaasappelsap. Met afrekenen bleek ineens dat de karaffen sinaasappelsap niet bij het menu behoorden. Ze hadden van te voren wel mogen aangeven dat er kosten bijkomen, voordat ze de karaffen neerzetten à totaal 105 euro.
    Uiteindelijk een leuke, gezellige lunch gehad. Qua locatie en eten was dit uitstekend. Qua klantvriendelijkheid laat dit nog wat te wensen over. Het gaat er bij mij niet in dat vanwege drukte we van te voren 1 lunch suggestie moeten opgeven, terwijl het absoluut niet druk was en er 6 man bediening rond liep. Ik werd zelfs nog in de ochtend gebeld met de vraag hoeveel man nu exact komen. Bediening die met het opruimen van de glazen met het dienblad voor je gezicht gaat hangen. Voor het geld wat we daar neergelegd hebben, verwacht ik wat meer klantgerichte service!