1. Nick Zwollenaar

Oriental is een belediging voor kebab zaken. Het is erg jammer dat dit zo moet zijn want het "vlees" is prima.

Echter een kapsalon is zéér smerig. Een officiële kapsalon hoort opgebouwd te zijn als volgt, patat kebab/shoarma knoflook met sambal afgetopt met strooikaas die gesmolten word in de oven. Meneer Oriëntal vind het een top idee om smeerkaas/smeltkaas wat uit zon kuipje komt (kaassaus) er overheen te doen. Dit geeft weer dat er relatief weinig verstand is van de product(en).

Dit is exact het zelfde als je bij de Defifrance een broodje kaas besteld en daar gewoon smeerkaas op krijgt. Dit gerecht is bij mijn vriendin ook niet goed gevallen (probeer maar eens een kuipje smeerkaas op te eten).

Prijs is veel te hoog en de site van Oriëntal heeft producten die ze niet leveren (zoals de kapsalon XL). Jammer!

1,1