in Utrecht

Welkom in ons indiaas specialiteiten restaurant!

1. Zeer slecht! Wilde onze gasten uit India trakteren op een gezellige avond in een leuk restaurant, maar ben nog nooit zo slecht behandeld en mijn gasten hebben hun ogen uit gekeken wat betreft de slechte bediening. Wat was er allemaal slecht:

- geen tijd om klanten te helpen.

- ober accepteerde de bestelling niet en heeft echt een scene gemaakt aan tafel, vond dat er te weinig werd besteld, op onfatsoenlijk aandringen van hem hebben we extra gerechten besteld en uiteindelijk kon meer dan de helft zo de prullenbak in.

- bij het uithalen van de borden vroeg de ober niet vriendelijk of we het bord konden aangeven, maar gebaarde zeer ongeduldig dat hij het bord wilde hebben, alles zeer chaotisch, dwingend en onaardig.

- we hebben 1,5 uur na de bestelling op het eten moeten wachten.

- om ons te plaatsen heeft de ober een stelletje laten verplaatsen dat al aan het eten was.

- bij vertrek heb ik aangegeven dat ik niet tevreden was en er werd me verteld dat het druk was en dat het eten toch prima was!? De man was zich nog steeds van geen kwaad bewust.

Al bij al heb ik me gigantisch geschaamd tegenover onze gasten uit India, in India zelf wordt je als klant juist heel erg netjes behandeld. Ik raad iedereen aan hier nooit heen te gaan!

2,6