1. Leo 1744 punten

Via de AH-actie gegeten bij De Babbel, op een rustige avond. Gezellige entourage, stijlvol interieur, muziek nog net op acceptabel volume – alsjeblieft niet harder!

Het oorgerecht staat snel op tafel. Ondanks het feit dat het niet druk is, duurt het behoorlijk lang voordat daarna het hoofdgerecht komt, en om de komst van het toetje te bespoedigen hebben we de bediening maar even aangesproken.

Voorgerechten: Franse uiensoep smaakt goed, maar wel wat apart. Hetzelfde geldt voor de kipkluifjes met honing: het zoete van de honing geeft het een bijzonder smaakje.

Hoofgerecht: we hadden beiden de kipspies met aioli. Netjes, niet bijzonder: weinig uitgesproken van smaak, maar dat komt ongetwijfeld omdat de aioli er de smaak aan moet brengen.

Goede koffie! Er was een royale aanbieding met gratis straciatella-ijs met slagroom, maar vanwege de calorietjes hebben we die maar voorbij laten gaan. Het was een royale portie, dat zagen we wel!

Een driegangenmenu voor 18,95 is sowieso al een nette prijs, en als je dan –met dank aan AH- ook nog het tweede menu gratis krijgt: niet gek!