1. Ik heb een snack test gedaan. Ik ben alle 38 snackbars van de gemeente ede langs geweest. Dit is de winnaar. De prijs is goedkoop voor eten en drinken, normaal een stuk duurder. De friet is altijd lekker knapperig. De saus erbij heeft volle smaak. De sfeer is heel gezellig, de eigenaar komt gezellig aan tafel zitten om een praatje te maken. De service is uitstekend. Je bestelt bijvoorbeeld een kroket, de eigenaar vraagt gewoon netjes "wilt u er mosterd bij?". De eigenaar is heel vrolijk en aardig, alleen soms een beetje moeite met Nederlands praten. De prijs, ik vind een friet speciaal voor 1 euro 90 niet duur. Bij de meeste snackbars betaal je 2 euro 20. Je krijgt het netjes op een bord geserveerd met saus erbij en bestek erbij. Kortom deze snackbar is een aanrader voor iedereen die van snacks houdt.