1. Cosi staat inmiddels bekend als een "must" om eens te gaan eten, omdat het zo een leuke tent is, dus gedaan!

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen, gezellig italiaans eetcafe is het zeker! mooie zaak. Helaas (maar dat hoort bij een eetcafe) "hippe" houten stoeltjes, klein tafeltje maar maakt het wel gezellig. We moeten wat lang wachten tot ons eerste drankje maar het het best druk en er is niet veel personeel.

De kaart is niet te uitgebreid maar vaak is het dan erg goed (inmiddels hebben ze een nieuwe kaart). Toch wel enige tijd wachten. Hapjes en hoofdgerecht gehad, ik had ik er helaas meer van verwacht, het is wel vers en goed klaar gemaakt, maar de smaak vind ik gek genoeg niet spannend en is erg mild, ook van de pizzaatjes (vrij klein).

De mannelijke bediener is prima maar wel met een hoge HIP factor haha! Cosi vind ik een zeer goede middag-of lekker even in de zon een pizzaatje. Maar niet veel meer dan dat (hoeft natuurlijk ook niet).

Wel een aanwinst in Arnhem erbij!