1. Het eten is uitstekend. De bediening is ronduit onbeschoft. Net wezen eten en nadat mijn vriendin voor haar hoofd was gestoten door de bediening en slechts reageerde met 'au' werd zij uitgekafferd door de bediening en keek het hele restaurant ons aan alsof wij iets fout hadden gedaan. Wij wilden zo snel mogelijk weg uit dit restaurant en komen nooit meer terug en raden het u ook zeker af. Lekker eten met vreselijke bediening. Verschrikkelijk.

1. Ik zat met een vriendin achter deze vrouw. Hij bediende ons toen hij per ongeluk deze vrouw aanstootte. HIJ reageerde keurig door zich direct te verontschuldigen. Hij legde uit dat zijn werkruimte nogal beperkt is als de zaak vol zit en zei dat hij het uiterasrd niet met opzet deed en zei nogmasls sorry. ZIJ reageerde erg overdreven en was uit op een gratis maaltijd. Jammer dat er zulke mensen zijn. Het zal zeker even zeer gedaan hebben wat niet leuk is voor deze mevrouw, maar de bediening was ZEKER niet onbeschoft.