1. Zware terleurstelling. Vooraf gebelt of een veganistisch menu mogelijk was. Over de telefoon werd gezegt dat dit totaal geen probleem is. Enthousiast gereserveert en heen gegaan. Bij binnenkomst was alles ook nog top. Werden goed ontvangen en er werd meteen verwezen naar het telefoontje. We voelden ons helemaal welkom. Eenmaal onze plaatsen toegewezen gekregen hielt het op. De ober liep weg zonder te vragen of we misschien alvast wat te drinken wilde bestellen. Daarna wanneer de kaart werd gebracht bestelde we onze drankjes. Water met een schijfje limoen, "geen probleem". Toen de drankjes werden gebracht zat er alleen helaas niks in het glas dan gewoon kraanwater. Gerechten besteld, mijn man van de kaart en ik (vegan) een salade, de kok mocht kiezen met wat, ik vermelde erg dol te zijn op walnoten en zongedroogde tomaatjes. Daarnaast bestelde we nog wat stokbrood. Het voorgerecht van mijn man werd gebracht. Samen met het stokbrood en een kuipje roomboter (even voor de duidelijkheid dat is dus niet vegan). En toen niks meer. Uiteindelijk gevraagd waar mijn salade bleef. Ober keek me schaapachtig aan. Hele bestelling was niet doorgekomen. Na 5 minuten kreeg ik toch nog een bordje waar slordig wat sla op was gelegt met komkommer en cherrytomaatjes (later op de bon zagen we dat ze hier nog €6,- voor hebben durven vragen). Het hoofdgerecht was een idee van de kok "risotto". Daar ben ik toevallig dol op en vooral als er volop gebruik word gemaakt van paddenstoelen, of dit kon? Ja maar natuurlijk! Toen het hoofdgerecht kwam was er echter geen paddenstoel te vinden. Het was een schaaltje (veel te gare) risotto in flauwe tomaten saus (waar ik om durf te wedden dat er kaas in zat) opgewarmd in de oven. Er zat welgeteld 1 schijfje champignon in. Naast de risotto zat een klein bakje met sla, zongedroogdetomaat (!?) walnoten en artesjok. De walnoten waren taai, en de tomaat droog. De artesjok was eigenlijk het enige lekkere dat ik die hele avond heb gegeten. Het gerecht van mijn man was ook droog, smaakloos en proefde alsof het veel te lang onder een warmte lamp had gestaan. Ook andere gasten waren niet tevreden. Bestellingen van vlees zonder saus die met saus werden gebracht etc. We hebben niet eens de moeite genomen voor een toetje waar we eigenlijk wel trek in hadden want alle twee kregen we ons eten niet op omdat het gewoonweg niet smaakte. De prijs die we voor deze flut avond hebben moeten betalen? €65,- als het ook maar iets hoger had gelegen had ik geweigerd te betalen. Komen hier dus never nooit niet meer terug.