Restaurant is verhuisd naar Nieuweweg 75, 4811 LW, Breda

Op dit adres zit nu: Mestan Restaurant

1. Wat een leuke en heerlijke ervaring! Wij bezochten onverwachts dit restaurant en werden zeer hartelijk verwelkomd: "Ik had u al verwacht en heb een tafeltje voor u vrijgehouden.", We hadden geluk dat er plaats was, alles was verder bezet. We kozen voor de wandeling door t Turkse keuken van 8 gangen voor 35.00 euro p.p. Wat een heerlijke gerechten! Smaakvol en nette porties. Alles wordt geserveerd met een kwinkslag, de bediening heeft er zelf ook plezier in. Er wordt niet gedaan aan mooie opmaak op de borden. Geeft niets, want de gerechten zelf zijn allemaal een feestje op zich. Lekkere mezes, heerlijk ovenschotels en smakelijk vlees van de grill. De toiletten waren schoon, maar wel verouderd. De aankleding was gezellig, de stoelen zaten lekker. De prijzen voor de consumpties zijn wat aan de hoge kant. Van de andere kant kregen we achteraf nog koffie en thee aangeboden en een fles wijn mee naar huis. Hij vond ons zulke sympathieke gasten. Dat was wederzijds.Bij de rekening zat voor iedereen nog een klein aandenken. Wij willen hier graag nog eens terug komen!