1. Deze ervaring was er helaas een om niet te vergeten.

Nooit eerder heb ik zo fantasieloze vegetarische gerechtjes gezien, zoals een uitgeholde courgette met voornamelijk witte rijst en iets erover wat smaakt naar een niet al te duur sausje uit pot. In de tachtiger jaren zouden restaurants al íets originelers en smakelijkers hebben weten te serveren zonder vlees. Kom dan eventueel zelfs met een gepaneerde kaasplak of, for God's sake, met een vleesvervanger van de supermarkt!

De overige zaken vonden we er ook pover uitzien. De kinderen moesten nogal lang wachten op hun pannenkoek, terwijl de rest al eten had; één daarvan was ook nog een niet bestelde (die het kind helaas niet lustte). Tot slot bleken de vooraf beloofde toetjes voor de kinderen er helaas niet te zijn.

Toen er intussen ook nog een fles wijn over een aantal dames heen was gegaan en elders iemand drinken van de bediening over zich heen kreeg, wist ik het zeker: deze ervaring is interessant, bijna spannend zelfs, om een keer gehad te hebben, maar laten we het mooi bij één keer houden.

3,1