1. Anoniem anoniem

Na allemaal goede berichten over de high tea waren wij heel benieuwd. We werden heel vriendelijk ontvangen en de tafel was gezellig ingedekt. Ieder een eigen kannetje met een vrolijke print. Als amuse een heerlijk drinksoepje met een prima uitleg wat het voor soepje was. De wraps en sandwiches waren heerlijk, goed gevuld en erg smaakvol. De etagere werd vervolgens gevuld met zoetigheden. Helaas viel ons dit erg tegen. Uit eerdere recensies hadden wij opgemaakt dat het gebak vers was, daar hadden wij ons erg op verheugd! Al het gebak bleek uit de diepvries te komen en ook de wafel was voorverpakt. Hooguit de scone was zelfgemaakt.

Onze conclusie is dat alles wat zelf gemaakt is (de hartige hapjes) voortreffelijk zijn. De zoetigheden vallen helaas erg tegen. De service is prima, vriendelijk personeel en een groot voordeel is het enorme thee assortiment (maar liefst 40 smaken). Voor ons hier geen high tea meer, maar wellicht wel voor een lunch.