Op dit adres zit nu: Sjik

1. Recentelijk hier gegeten op zaterdagavond. Het restaurant heeft een leuke uitstraling, een mooie kaart met relatief veel vis. De tapas waren mooi klaar gemaakt en waren heerlijk. Complimenten aan de keuken.

Zo goed al de keuken is, zo slecht was de bediening. De 2 dames waren vooral bezig met app'en, vriendjes die langs kwamen en roken. Dat laatste was te ruiken als men vervolgens het restaurant weer in kwam. Dat kan je natuurlijk verbloemen door de airco flink hard aan te zetten. Dat leverde al snel het gevoel op dat we in een vrieshuis zaten, en bij verschillende tafeltjes gingen er jassen aan. Wij waren gelukkig op dat moment al klaar met eten en hebben de nazit ergens anders gedaan.

Kortom prima eten, zeker als je ook van vistapas houdt. De bediening was slecht, dus voor ons blijft het bij een eenmalig bezoek Als je er gaat eten, neem een jas mee!.