1. We zijn hier pasgeleden geweest met 2 personen, er was live muziek dus dat is wel leuk natuurlijk. We gingen niet voor de muziek maar voor het eten en de sfeer. Dit specifiek is ons dan ook behoorlijk tegen gevallen. We gaan veelvuldig naar een grieks restaurant in de omgeving van Mierlo en wilde het eens in Someren proberen, de inkom valt ons tegen. Ze hebben hun best gedaan om er wel iets van te maken maar het ziet er echt heel groot uit en het ontbreken van mensen valt dan erg op(later op de avond zat het wel helemaal vol). We hebben besteld en ons voorgerecht ontvangen, vond het vrij fantasieloos overkomen om 3 ballen gehakt op een groot bord met tomatensaus te leggen. Gehakt was zeker niet vers, dit was direct te merken. Sausje ging er goed in maar vermoed dat ze dit niet zelf hebben gemaakt. Inktvisringen vond mijn vriendin prima en de saus was ook prima. Hoofgerecht is erg teleurstellend, bordje met kleine stukjes vlees. Veel vlees is aangebrand(zwart!!) en taai, giros was teveel gekruid. De saladebar mag zo niet genoemd worden, betreft enkel ingredienten om een salade van te maken. Concurenten stellen wel een saladebar beschikbaar welke bestaat uit echt zelf gemaakte verse salades. Tussentijds geprobeerd om drinken bij te bestellen, dit kun je mooi vergeten. Lopen mensen heen en weer(inclusief eigenaar) naar de verkeerde tafels en kijken nog niet eens of je ergens behoefte aan hebt.. ten koste van jullie omzet en de klanten tevredenheid. Toen besloten om hier niks meer te drinken en vlug een nagerecht te bestellen zodat we elders wat kunnen drinken. Nagerecht is eenvoudig maar was lekker. Over het algemeen heb ik zelden een slechte griek ervaren maar jullie presteren uitzonderlijk op alle vlakken. Geen coördinatie in bediening, slechte bereiding van gerechten(te lang op de grill en teveel gekruid), sfeer is niet prettig en nodigt niet uit om te blijven(in ons geval wilde we zo snel als mogelijk wel weg gaan al kregen we de kans niet echt.. terwijl jullie mensen weg hebben gestuurd die niet gereserveerd hadden). Enkele mensen van de bediening probeerden hun best te doen om mensen vriendelijk te woord te staan helaas is dit niet genoeg voor ons omdat er genoeg grieken in de omgeving zitten waar je een heerlijke avond kunt hebben. Hoop voor ze dat er vlug iets verandert.

5,3