1. Verschrikkelijk onvriendelijk personeel. Wij hadden met 9 personen gereserveerd maar kwamen vijf minuutjes te laat binnen. Dit was uiteraard niet zo netjes van ons, maar om ons vervolgens 30 minuten te laten wachten op de vraag of we iets te drinken wilden was wel weer het andere uiterste! Terwijl wij aan het wachten waren werden tafels die later aankwamen dan wij eerder geholpen.

Drie kwartier na binnenkomst kregen wij eindelijk ons drinken, echter hadden we nog geen kaart gezien! Al met al kwam het er op neer dat we anderhalf uur op een pannenkoek hebben moeten wachten. Daarvoor kregen wij op de vraag of het nog lang ging duren als antwoord dat wij verschrikkelijk aan het overdrijven waren en dat het onze eigen schuld was omdat we veel te laat binnen waren gekomen. Wat ironisch is aangezien de desbetreffende persoon zelf nogal overdreef.

Conclusie: De klant is hier geen koning. Je hoort niet op zo'n onvriendelijke manier met je klanten om te gaan. Dat het allemaal wat langer duurt omdat het druk is, is tot daar aan toe, maar dit is absoluut niet de manier om dat aan te pakken.
    Ik heb zelf in een pannenkoekenhuis gewerkt en weet gelukkig hoe het wel hoort.