Op dit adres zit nu: Pizze Pronto!

1. Gegeten op: zaterdag 09 januari 2010

Jaren geleden had ik hier al een keer gegeten met mijn vader, maar door een andere website kwam ik hier weer. Netjes ontvangen door het personeel en naar onze tafel begeleid. Bezetting was goed te noemen die avond. Mooie zaak, warme inrichting met fijn meubilair. Als voorgerecht een proeverij genomen, hoofdgerecht heilbot en dessert kaasplankje. Alle gerechten smaakten prima met goede wijnen erbij. Mijn vriend had de entrecote genomen als hoofdgerecht en het surprise dessert. Dit laatste vond hij een beetje tegenvallen. Smaakte redelijk, maar weinig "surprise". Voor ons beiden waren de porties voldoende. Met het afrekenen waren ze de 10% korting die we zouden krijgen via die website vergeten en toen ik ze daar op aansprak, zeiden ze dat dit iets van de oude eigenaar was en dat zij hier niet meer mee aan deden. Ik had bij binnenkomst de print-out van de bevestiging gegeven waar ook duidelijk deze site op stond, dus vond dat ze dat dan gelijk moesten zeggen. Daar kreeg ik volkomen gelijk in en er werd dus 10% afgehaald. Alleen niet van de drankjes. Dit heb ik dus weer netjes gemeld, even erom gelachen en toen kregen we de juiste rekening. Alles was helemaal goed en ook met het afrekenen hebben ze zich zeer correct gedragen.

Eén minpuntje: bij een glas was er een flintertje glas uit.

Overall zeer tevreden, vooral over hoe ze het opgelost hebben met de rekening. Geen discussie, gewoon doen.