1. Op 19 oktober 2014 bij restaurant Malkenschoten gegeten met ons gezin. Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel nog niet klaar te zijn, deze moest nog worden schoongemaakt. Tijdens het wachten aan de bar gezeten en hier werd ons gevraagd of we een drankje wilde, natuurlijk drankjes besteld, kwam de serveerster terug en was ze vergeten wat er besteld was. Na ongeveer 5 minuten aan de bar te hebben gezeten werden we naar onze tafel begeleid, de tafel plakte nog na te zijn schoongemaakt.
    Het eten was goed, maar de bediening was rommelig en niet aanwezig. Bij het opnemen van de bestelling werd er extra groenten besteld, deze vergaten ze te serveren. Ook werd er gezegd dat er groente bij elk hoofdgerecht werd geserveerd. Dit bleek niet het geval bij het specialiteiten menu, hierbij zaten enkel 2 blaadjes sla. Dat noemen wij thuis geen groenten. De bediening was gedurende de avond niet echt aanwezig, er werd gedurende de maaltijd niet geïnformeerd of alles naar wens was en ook niet of er nog drankjes moesten komen. Bij het opnemen van de desserts werd er 1 maal koffie besteld als dessert bij een actiemenu (dit stond ook op de kaart als dessert) deze werd vergeten toen de desserts geserveerd werden.
    Bij thuiskomst de bon eens bekeken hieruit bleek dat ze de koffie en cappuccino die na het dessert nog waren besteld niet hadden berekend, maar dat ze 1 van de desserts die bij het actiemenu hoorden wel hadden berekend. Op die manier kun je inderdaad de koffie van het huis geven, want dan krijg je de inkomsten toch wel binnen.
    De serveersters deden ongetwijfeld hun best, maar wij hadden het idee dat ze nog niet zolang in de bediening stonden, eigenlijk gewoon doordat ze niet naar de tafel toe kwamen.