Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Kerklaan 17, 7311 AA , Apeldoorn

Op dit adres zit nu: Zenith

1. Het eten was fenomenaal. We hebben uitzonderlijk lekker gegeten en de wijnen, een grűne feltlinger en een malbec, waren ook uitstekend. Twee mensen van ons gezelschap zijn vegetariër en hier werd ook goede zorg aan besteed door zowel het bedienend personeel als de keuken. Alle gerechten, zowel de vegetarische als de niet vegetarische, waren mooi hoog op smaak en de timing van het uitserveren was goed afgestemd. Twee kleine minpunten waren dat de bediening de bierglazen bij mijn tafelgenoten tijdens het inzetten aan de bovenrand van het glas beetpakte wat niet hoort en niet bepaald hygiënisch is. En zowel bij het voor als het hoofdgerecht werden de borden al uitgehaald terwijl ik nog aan het eten was. Dit was jammer. Dus een tip voor de bediening om hier beter op te letten. Maar al met al een fantastische avond gehad en we komen hier zeker nog vaak terug!