1. H.Hendriksen

28-09, besloten om een plaats te reserveren, bij aankomst was onze naam niet bekend. De ruimte waar de wok is zat vol dus naar de ruimte hier links van waarbij je door de openstaande buitendeur een temperatuur schok krijgt, er zaten ook mensen buiten. Omdat de tocht de gevoelstemperatuur flink liet zakken zijn wij van tafel veranderd. De wok heeft een redelijke keuze maar mist diverse groentes en meer variatie in champions. Alles wokt de kok met uien erbij, waarom is dat? Tevens is de woksaus met 2 pepers echt een smaakloze saus die ook absoluut niets met pepers te maken heeft. De 4 pepers begon er op te lijken. De bij producten zoals babi pangang en kip/eend worden niet op tijd bij gevuld en zien er na een enige tijd niet uit alsof er een slachtveld is geweest in de bakken, dit ligt zeker aan de bezoekers maar mijn beleving lijdt hier zeker onder het oog wil toch ook wat. Als nagerecht ijs geschept en de keuze is zeer beperkt en kwaliteit ijs mag ook beter.
    Schrijf niet gauw een recensie maar dit was voor het geld bijna 90euro met 4x drinken een slechte ervaring en tevens de laatste. Jammer locatie is prachtig helaas te veel gericht op het standaard Chinese eten wat je overal kunt krijgen. De gasten doekjes warm en met een luchtje roken erg muf alsof het er al even lag. Helaas Sonsbeek Paviljoen mijn punten krijg je niet.

4,3