1. "Hier word je niet vrolijk van!" Zou Rob Geus zeggen, bij deze is dit restaurant zeker genomineerd voor het programma @ SBS! Vanavond zijn wij met 4 personen bij Olympia geweest, eerste indruk was een gepimpte shoarmatent, met ontoepasselijke kleding van de serveersters! Wel erg vriendelijk, maar later bleek ook waarom!

Er hing een beknepen sfeertje en we zagen de eerste mensen teleurgesteld het pand verlaten! Maarja je hebt trek en wilt wat eten! Bij het drinken was het al mis, het bier was zo lauw als pis! We kregen eerst een broodje vooraf dat was nog redelijk eetbaar.

Na een half uur in de onoverzichtelijke menukaart gekeken te hebben, toch een keuze kunnen maken! De carpaccio was lauw, veel te dikke plakken, droge sla zonder dressing (geen smaak of kraak)! Maar toch nog de hoop op het hoofdgerecht! De pizza salami, het zelfde brood in het voorgerecht met kaas en salami, niet pizza waardig! Twee personen hadden tapas: het vlees was lauw, de aardappelen half gaar (hard), en als toppunt lag er nog een heerlijk bladerdeeg cadeautje dat aan de onderkant helemaal zwart was!

Toen we hier klaar waren werd er gevraagd of het had gesmaakt! Onze gezichten zeiden al genoeg, maar goed toch maar even laten weten dat het niet te eten was! Toen de mensen die achter ons zaten hoorden dat we teleurgesteld waren, bleek ook dat hun zeer ontevreden waren! (zacht uitgedrukt) "Dit is toch geen eten meer, ik betaal wat ik heb gehad en we gaan ergen anders heen." Geen smaak, lauw bier, lauw/koud vlees, verbrand voedsel, werd water bij de wijn in gegooid! Al met al, slecht! Ga hier niet heen als je een leuke gezellige avond wilt met goed eten! Olympia ga je goed!

1,5