1. Gister voor het eerst sinds een paar jaar eten gehaald. Toen ik nog in Groningen woonde kwamen wij vrij veel in Land van Kokanje/Bubblesbar. Ik heb twee burgermenu's gehaald en zag dat de kaart was aangepast, waarop mij werd verteld dat de zaak is over gegaan op een nieuwe eigenaar. Laat ik eerst zeggen dat de bediening wel heel goed en vriendelijk was. Maar het eten is niet meer te vergelijken met wat het ooit was. Gelukkig was er een dagaanbieding, maar de burgermenu's zijn ook nog eens met 2,50 verhoogd. Geen huisgemaakte dikke frites meer, geen huisgemaakte mayonaise, een droge smakeloze salade en de burger zelf is klein, de smaak minder, ook het broodje en de andere ingrediënten waren minder van smaak. De burgerkaart is ook ingeslonken qua keuze. En waar de vorige eigenaar aandacht besteede aan verantwoorde ingrediënten is dat ook niet meer het geval. Teleurstellend dus!

4,7