1. Ben er recent geweest met het hele gezin plus aanhang, de mening van de groep was vrij uiteenlopend.

Het restaurant zelf ziet er redelijk goed uit, alleen als je er naar gaat zoeken vind je dat er misschien wat verf gebladderd is of dat er een scheur in het behang zit. Ook mag de wc opgeknapt worden, ziet er vrij oud (doch schoon) uit, een verwarming daar is ook wel fijn ;) Tevens hing er midden in de zaak een tv waar muziek clips op afgespeeld worden, een leuk idee, maar niet voor in een restaurant. Zoiets kan beter in een fastfood zaak blijven.

De service had af en toe iets sneller gekund, met name met het brengen van het voorgerecht. Daar staat tegenover dat ze wel aardig overkomen en het altijd beter is dan personeel wat je zo snel mogelijk weer weg wilt hebben. Tevens is de gratis Wi-Fi ook wel een pluspunt, doch we ons afvroegen of het van het restaurant zelf was.

Het eten was goed en meer dan genoeg, zelfs voor de grootste eter aan tafel. Helaas was er voor mijn vegetarische vriendin wel maar keuze uit 2 hoofdgerechten, hopelijk passen ze dit spoedig aan. Ook zouden er misschien wat meer soepen op de kaart kunnen dan alleen tomatensoep. De gerechten waren tevens mooi neergelegd op het bord.

Prijs/kwaliteit technisch gezien was het wel het geld waard.