1. Nog nooit zo slecht gegeten. Eerst een dik uur zitten wachten en dan krijg je een kleffe, taaie pizza die je amper kon snijden. De salami was op en voor in het drinken hadden ze ook geen citroenen meer.

1. In reactie op "a(n)noniem"

Wij geven onze fouten graag toe en leren van elk commentaar. Helaas kunnen wij de geplaatste opmerking over een 'kleffe taaie pizza' niet plaatsen, temeer wij louter tevreden klanten hebben die ons met name bezoeken vanwege de originele Italiaanse pizza.
    Waar wij elke klant benaderen na het gegeten te hebben van een pizza vragen wij ons ten zeerste af hoe deze klef en taai zou kunnen zijn, daar wij een dergelijke pizza nooit zouden serveren en deze beoordeling in geen tien jaar te horen hebben gekregen.

Dat er geen salami en citroenen meer zouden zijn geweest, nemen wij ons zeker kwalijk maar kan te wijten zijn geweest aan een zéér drukke dag, onze excuses hiervoor.

Wij hopen jullie graag nogmaals te zien om te kunnen bewijzen dat onze pizza's weldegelijk naar wens zijn!

Met vriendelijke groet

Casa Italia Venlo