1. Erica Maastricht

Het eten was goed. De jeugdige bediening was ook heel aardig en voorkomend, maar enkele oudere personeelsleden waren zéér onvriendelijk. Ook werd je opgejaagd om weer zo snel mogelijk te vertrekken als je klaar was met eten.
    We hadden ons bord amper leeg of het werd al weggehaald met de vraag of we nog iets anders wilden.
    Vervolgens werd gevraagd of we dan de rekening wilden. We wilden graag nog even natafelen maar daar kregen we amper de kans voor. Gelukkig hadden we nog een halve fles water die we nog konden opdrinken om wat tijd te rekken.

Vervolgens vroegen we om de rekening. Het bedrag was 47 euro. We legden een briefje van 50 euro op het bordje. Dat bordje werd meegenomen. Vervolgens kwam er niks meer terug. Toen we de onaardige ober hiernaar vroegen zei hij. Oh U wil nog iets terug hebben. Het duurde even en toen kwam hij dan toch met een bordje met daarop het bonnetje en 3 euro retour.

Ik geef normaal altijd fooi als ik tevreden ben over het eten en de bediening. Maar dit vond ik te gek voor woorden en heb dus ook geen fooi achtergelaten.

Onze indruk en gevoel was dat het hier alleen maar ging om zoveel mogelijk klanten op een avond te verwerken. Binnen 45 minuten stonden we weer buiten. Een beetje overrompeld van wat ons was overkomen.

6,5