Op dit adres zit nu: Chill

1. Tot twee maal toe slecht. De eerste keer dat we er kwamen, voorjaar 2014, waren asperges te gaar en dreef de schol in een overdadige hoeveelheid hollandaise saus. De bediening is nogal lomp, misschien recht voor zijn raap.

Onlangs hebben we ze een herkansing gegeven - tja, ze konden toen een off day hebben - maar nu was de vis te zout. Dan wordt er gezegd: "Nog nooit heeft iemand daar over geklaagd." Dus de klant is gek.

Op de vraag wat het vegetarisch menu inhoudt, wordt gezegd dat dat de gerechten zijn zonder vis of vlees en wat extra groenten. Het is maar wat je vegetarisch koken noemt. En dan met de toevoeging dat geen enkele vegetariër ooit iets heeft opgemerkt en ze "allemaal met gevulde buiken naar huis gaan" en dat ze "veel veren in de <wijst op de kont>" hebben gekregen.

Het zal wel. Nooit meer De Oude Post.

2,2