1. Brutale zo niet schofterige behandeling door wat vermoedelijk de eigenaresse was.

Niet klantvriendelijk, snauwt je af en dan nog het volgende:
    Mijn vriendin kwam niet uit de naam van de pizza waarop ze hem aanwees. Reactie van de eigenaresse op een denigrerende toon: "Ow, durf je het niet uit te spreken?"
    Omdat het andere personeel wel redelijk te doen was hebben we besloten om niet per direct de drankjes af te rekenen en te vertrekken, maar dit was een grote fout!

Over het eten: Mijn pizza was verre van krokant; in het midden dun en sompig. Qua variatie had ik een pizza uitgekozen met weinig ingrediënten, het gehakt wat er op zat is dan doorgaans gekruid, echter was dat ditmaal niet het geval wat resulteerde in een smakeloze pizza voor wat je al kon proeven door de te rijke belegging aan jalapenos.

De zaadlijsten van de jalapenos waren niet verwijderd (volgens mij is het gebruikelijk in de horeca deze te verwijderen), dit resulteerde in een pizza die niet te eten was. Regelmatig eet ik wat pittigs, echter was dit niet te doen waardoor ik 1/3 van mijn pizza op heb gegeten.
    Pizzabodem: slecht, smaak: slecht, verwerking van de ingrediënten: slecht.

Klantvriendelijkheid door de eigenaresse: ronduit belachelijk!

Spijt dat ik hier mijn geld heb weggegooid.