in Den Haag

Breakfast / Lunch Wining & Dining ........ Lounging

1. Super.. ik ging na een zalige plons in zee hier op de valreep eventjes voor de mosselen, die als schotel van de week met salade, brood en een glas wijn erbij wel zeer gunstig geprijsd waren (plm. 15 slechts..).

Maar wat een voortreffelijke en verrassende culinaire belevenis heb ik aldaar mogen genieten.. En niet alleen de mosselen, vrij eenvoudig op z'n Italiaans, werkelijk alles smaakte echt lekker, verrukkelijk. De wijn, het brood, maar vooral een (onvolprezen) zogenaamde gewone, groene salade, de plezierige bediening en uiteraard de fraaie ambience te weten het zijterrasje aan de ingang van de ietwat sjieke, beetje mondaine, typisch Haagse passage, maakten het feestje compleet.. Enfin, veraangenaamd nog wat nagezeten met een espresso lezend in Hafid Bouazza's Meriswin, ook heerlijk..